• page_banner

Cosa hè un saccu di lavanderia in maglia?

Cosa hè u saccu di lavanderia in maglia? A funzione di u saccu di lavanderia hè di prutege i panni, i reggiseni è a biancheria intima da ùn esse intricciati quandu si lavanu in a lavatrice, evità di esse usurati, è prutege ancu i panni da a deformazione. Se i vestiti anu zipper o buttoni metallichi, u saccu di lavanderia pò evità di dannighjà u muru internu di a lavatrice. In generale, a biancheria intima di e donne, u reggisenu è qualchì materiale di lana L'abbigliamento deve esse messu in un saccu di lavanderia.

Prima, u saccu di lavanderia in rete hè divisu in maglia fina è maglia grezza, è a dimensione di a maglia hè diversa. Aduprendu un saccu di lavanderia in maglia fina per vestiti fragili, è un saccu in maglia grossu per materiali più spessi. Quandu a lavatrice lavora, u flussu d'acqua di a maglia grezza hè forte, dunque hè più pulitu ch'è aduprà una borsa di lavanderia in maglia fina. Se i vestiti ùn sò micca troppu brutti, hè cunsigliatu di sceglie una maglia fina.

Dopu, u saccu di lavanderia pò esse divisu in stratu unicu, doppiu stratu è tri stratu, è i vestiti di diversi materiali sò posti separatamente. Pò ancu separà ogni pezzu di vestitu per riduce l'attritu di e fibre.

In terzu, ci sò varie forme di sacchetti di lavanderia, ma ci sò ancu scelte diverse secondu a dimensione di i vestiti. i sacchetti di lavanderia in forma di pillola sò adatti per a biancheria intima è u braccialettu, i sacchetti di lavanderia tridimensionali triangulari sò adatti per i calzini, i sacchetti di lavanderia cilindrica sò adatti per i maglioni, è i sacchetti di lavanderia quadrati sò adatti per e camicie.

A dimensione di maglia di u saccu di lavanderia hè selezionata secondu u gradu di finezza di u tessutu di a lavanderia è a dimensione di l'accessori annantu. Per i vestiti cù fibre di tissutu magre, hè megliu à sceglie un saccu di lavanderia cù una maglia più chjuca, è per i decori più grandi, è per i vestiti cù una fibra di tessutu più grande, sceglite un saccu di lavanderia cù una maglia più grande, chì hè più favorevule per a prutezzione di i vestiti.

Quandu lavate una pila di panni, unu di i panni deve esse specialmente prutettu, allora ùn pudete micca sceglie un saccu di lavanderia chì sia troppu grande. Un saccu di lavanderia più chjucu hè più favorevule per a pulizia è a prutezzione di i vestiti. Se vulete prutege parechji pezzi di vestiti in listessu tempu, duvete sceglie un saccu di lavanderia cù una dimensione più grande, è lasciate un spaziu propiu dopu avè messu u vestitu, chì hè bonu per lavà è pulisce i vestiti.

cotton laundry backpack1
Drawstring Laundry Bag
Laundry Bag Backpack

Tempu di posta: Maghju-20-2021