• page_banner

A Storia di Body Bag

I sacchetti di u corpu, cunnisciuti ancu com'è sacchetti di resti umani o sacchetti di morte, sò un tipu di cuntainer flexible, sigillatu, pensatu per mantene i corpi di i morti. L'usu di i sacchetti di u corpu hè una parte essenziale di a gestione di disastru è l'operazioni di risposta d'emergenza. Questa hè una breve storia di u saccu di u corpu.

 

L'urighjini di u saccu di u corpu pò esse tracciatu à u principiu di u XXu seculu. Duranti a Prima Guerra Munniali, i suldati uccisi nantu à u campu di battaglia eranu spessu impannillati in mantelli o tarps è trasportati in scatuli di lignu. Stu metudu di trasportu di i morti ùn era micca solu insalubre, ma ancu inefficient, postu chì hà pigliatu assai spaziu è aghjunghjenu pesu à l'equipaggiu militare digià pesante.

 

In l'anni 1940, l'armata di i Stati Uniti hà cuminciatu à sviluppà metudi più efficaci di trattà i resti di suldati morti. I primi sacchetti di u corpu eranu fatti di gomma è sò stati utilizati principalmente per trasportà i resti di suldati uccisi in azzione. Questi sacchetti sò stati pensati per esse impermeabili, ermetici è ligeri, facenu facili da trasportà.

 

Duranti a Guerra di Corea in l'anni 1950, i sacchetti di corpu sò diventati più utilizati. L'armata americana hà urdinatu più di 50 000 sacchetti di corpu per esse utilizati per u trasportu di i resti di suldati uccisi in cumbattimentu. Questu hà marcatu a prima volta chì i sacchetti di corpu sò stati utilizati à grande scala in operazioni militari.

 

In l'anni 1960, l'usu di i sacchetti di corpu hè diventatu più cumuni in l'operazioni civili di risposta di disastru. Cù l'aumentu di i viaghji aerei è u numeru crescente di accidenti di l'aviò, a necessità di sacchetti di corpu per trasportà i resti di e vittime hè diventata più pressante. I sacchetti di u corpu sò stati ancu utilizati per trasportà i resti di l'individui chì sò morti in disastri naturali, cum'è terremoti è uragani.

 

In l'anni 1980, i sacchetti di u corpu sò diventati più utilizati in u campu medico. L'uspitali anu cuminciatu à aduprà sacchetti di corpu cum'è un modu per trasportà i pazienti morti da l'uspidale à a morgue. L'usu di i sacchetti di u corpu in questu modu hà aiutatu à riduce u risicu di contaminazione è hà facilitatu u persunale di l'ospitale per trattà i resti di i pazienti morti.

 

Oghje, i sacchetti di corpu sò usati in una varietà di paràmetri, cumprese operazioni di risposta di disastru, strutture mediche, funerali è investigazioni forensiche. Sò tipicamente fatti di plastica pesante è vene in una varietà di dimensioni è stili per accoglie diverse tippi di corpi è bisogni di trasportu.

 

In cunclusioni, u saccu di u corpu hà una storia relativamente corta ma significativa in u trattamentu di u mortu. Da i so umili iniziu cum'è un saccu di gomma utilizatu per trasportà i suldati uccisi in azzione, hè diventatu un strumentu essenziale in operazioni di risposta d'urgenza, strutture mediche è investigazioni forensiche. U so usu hà permessu di trattà i resti di u mortu in una manera più sanitaria è efficace, aiutendu à prutege a salute è a sicurità di quelli chì participanu à a manipulazione è u trasportu di u mortu.


Tempu di post: Apr-25-2024